10:13 - fredag

Heej allihopa!

Kom precis på att dt är exakt 9 dagar kvar tills jag fyller år. Börjar känna suget nu, haha. Har inte ens funderat ut vad jag önskar mig..? Och dt är nog dags nu. Som ni kanske har märkt skriver jag mina inlägg väldigt tidigt på morgonen..och dt kanske beror på att jag inte kan sova längre än 9 - halv 10. Anledningen till att jag går upp så tidigt är för att jag är van att gå upp vid kvart i 6 på morgonen (när dt är skoldag) Allafal ska strax ta på mig min STORA oversize-tröja och pallra mig ut på rundan. Tar även med mig hundarna..såklart. Fia är fan beroende nu när hon väl har gått den 2 ggr. Vet ni att Kenza har köpt en lägenhet nu? Japp, hon har flyttat hemifrån helt & hållet nu. Så stort grattis till henne! Kika gärna på hennes blogg - http://kenzas.se/. Men nu ska jag sticka ut, och sedan äta frulle när jag kommit hem.
Juste imorgon ska jag SHOPPA! Värsta suget elr vad? Haha.

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0