09:15 - är uppe tidigt..

Har suttit här en stund och letat efter bra smink. Asså makeup-borstar som har bra kvalite. Hittade allt sånt som jag ville ha på Makeupdesign by Sara finns massor med smink..som rouge,mascara,makeup-brorstar,conseler osv. Riktigt bra sida - så den rekomenderar jag. Har du inte testat i.d. innan och är osäker på vilken nyans du ska ha så kan du testa deras startkit. Kostar nu endast 949kr men värdet är 2200kr. Jag tror själv att jag ska beställa, om jag får för päronet..såklart. Haha. För att jag hör av väldigt många att dt verkar bra, för te.x Linda Hallberg & Engla har rekomenderat dt. Så då måste dt ju vara bra ? Elr hur? Allafal har hittat massa söta saker på Cocco.se, som te.x jätte söta halssband, ringar, armband osv.

Och massa andra saker - som är skit söta! Så ni måste titta på den sidan. Foki brukar ju köpa sina smycken där, om ni har läser hennes blogg varje dag så kmr ni nog hitta alla hennes smycken när hon visar sin karderob. Mkt fin allafal! Tror att jag ska klicka hem lite halssband + ringar härifrån. Jag älskar de! Jätte fina. Aja, nu ska jag ta på mig kläder och lägga lite foundation i huvudet osv, annars är man bara så himla blek..och ja.

Men ni får ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0