Saknar kexchoklad ..

heej bloggen.

Kom hem från ridningen för några timmar sen. Gick helt okej, faktiskt. 2 gången broren får se mig rida. Så dt var lite kul. Men en sak som var mindre positivt va att jag fick värsta krampen imagen..så jag knappt kunde andas. Så tummen ner för dt. Annars har dt inte hänt mer ku pål en helt vanlig måndag. haha. Har ni gjort något speciellt idag då? Okej, nu är dt såhär att jag skulle egentligen sitta och plugga på No-läxan, men dt blev inte så. (För jag hamnade här). Får lite dåligt sammvete. Så jag måste plugga innan jag går och lägger mig..annars kmr jag bara ligga med ögonen öppna hela natten..och läxan kmr va den enda saken jag tänker på. Och dt vill vi INTE. Ska alldeles strax gå och ta bort min makeup. Så jag inte somnar med den på. Haha nu höt man mathias direkt:

Mathias: Ebba, gå och gör dig iordning nu.
Ebba: Jaa, vänta lite. Håller på med en sak.
Mathias: Ebba, gå nu! Annars blir pappa bara så sur.
Ebba: Mhh..
Mathias: Ebbbbaaa!!!!!!!
Ebba: Jaaaaaa!

Så slutade vår konversation. Haha, familjen andersson - är inte rent normal!

KISSES&HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0