Honey..i'm home!

Hello darlings.

Nu är jag hemma. Har inte handlat så mkt som jag trodde att jag skulle göra. Men dt blev lite allafal. Har skit ont i huvudet. Ahhhh! Tror att jag har migränn. Kände ju samma sak igår..kanske för jag inte äter som jag ska? Skitsamma..får väl ta en huvudvärkstablett. Allafal, dt var extremt mkt folk i malmö idag. Annars va dt helt okej. Sakerna som jag har köpt idag är:

2 tjocktröjor (från BikBok)

2 byxor..vanliga jeans & jeansleggings (från Gina Tricot)

Och sen Makeup-remover + bumullsringar (från apoteket)

Yes! Dt var mitt köp idag, som sagt var dt inte så himla mkt. Men dt räcker för idag, + jag fyller ju år om 1 vecka. Så ja..annars har jag inget mer att tillägga. Fotar mina grejer lite senare, för kameran laddar.

KISSES&HUGS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0