Godnatt-puss från ebba andersson..♥

Yuck! Dt hände precis en riktigt äcklig sak här hemma. Och dt va Fia som gjorde dt, och nää hon sket inte inne. Dt var något annat..som jag inte berättar vad. Hur som helst jag fotar mina grejer någon annan dag..kameran tar extremt lång tid på sig att ladda. Så dt blir inget idag. Just nu ligger jag nerbäddad i soffan med mitt stora täcke + min kudde. Super mysigt! Tittar på One tree Hill - är inget stort "fann" av dt..men dt var dt ända som var på Tv. Just nu sitter jag och chattar med Nattis på msn..och jag börjar bli skit trött. Så dags att slagga snart, men först ta av mitt "makeup".

KISSES&HUGS.

Ps. Fotar mina kläder med m.m någon annan dag.

(Lånade bilden av Bunny.) Men sån mysdress skulle jag gärna vilja ha. Med sånt märke där bak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0