8 november - 15:59

Jippi!

 Idag är dt min födelsedag, och jag är glad som fan. För att idag fick jag en egen data som jag sitter och bloggar vid nu. Jättekul! Vad har ni gjort idag då? Jag har mest slappat och fått massa presenter..hihi. Mormor & min moster och lilla kusinen var här och lämnade lite paket. Bästis har även vatt här och lämnat en liten fin sak. Mkt fint. Venne ifall min familj och jag ska ut och äta ikväll..? Therese tyckte ju dt imed att dt både är min födelsedag + farsdag. Men hur som helst hon får ringa. Och dt gjorde hon precis..dt blir inget för att mathias är trött efter innebandyn..och pappa är ute och fixar lite i stallet. Och lilla jag äter, så vi får ta dt någon annan helg. måste även fixa min labbrapport som är tills imorgon, ska fråga mathias omhan kan hjälpa mig.
Men nu ska jag äta, så Puuuuss på er.

KISSES&HUGS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0