20:50fredagkväll = trött, är törstig, fryser

Heej heej.

Sitter just nu i min mosters lägenhet och bloggar. Mamsen har ju kommit ner nu, så nu ska vi bo här tills på onsdag. Juste..dagen har varit helt underbart rolig. Bäsis och jag har shoppa loss! Elr kanske inte så himla mkt - men tillräckligt. Men fyfan vad folk skulle trängas! Gud asså..blev så jävla lack! Jag fick en hel kundvagn i ryggen - och nattis såg dt så bara puttade hon bort tanten och hennes vagn. Jag bara storgarva..tro mig jag är inte den personen som gillar att hålla på med massa skit elr hålla på med gamla folk. Och inte nattis iheller. Men allvarligt så har de personerna ingen respekt?! Jag menar de kunde bara stanna mitt i en gång, elr ställa sin vagn precis när man ska gå förbi. Då kan man inte hjälpa att man lackar? Fattar ni vad jag menar?

Imorgon ska jag och mamma gå ner till affären och handla massa gottis - som typ glass & godis osv. Tänkte berätta redan nu att dt här är mitt sista inlägg för idag. För jag lånar nämligen min mosters data. Så jag vill inte sitta och skriva inlägg när hon kmr hem efter sin "girls nightout.
Men nu ska jag titta lite på Tv. Tror att dt är Hey baberiba elr något?

Puuss på er.

KISSES&HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0