20:40 - trött!

Just nu är jag extremt trött..jag fattar egentligen inte vrf jag sitter vid datan då? Kan någon svara på dt? Haha. Skoldagen har varit helt okej, som vanligt. Juste, asså jag tror ärligtalat att dt kmr bli sån orkan elr vad dt heter. För att dt blåser som fan! Rent ut sagt. Tror nästan att huset kmr att blåsa bort. Kanske överdriver lite, (hihi) men jaa ni fattar vad jag menar. Hoppas att alla har haft en superbra dag idag. Tänkte berätta vad som händer imorgon pch nästa dag.

Torsdag

Först har vi / jag vanliga lektioner osv, sen slutar vi vid halv 4. Efter dt följer jag med bästavän hem + sleepar där.


Fredag

På fredag följer jag med bästavän till ullared (på skoltid, får va ledig från skolan)
Men problemet är att vi måste gå upp typ...halv 5 på morgonen. För annars kmr vi stå i kö jätte länge. Sen kmr mamma även ner, så dt kmr ig bli en lyckad dag. Juste, ifall vi hinner så kmr jag och bästis + hennes familj också sticka till Liseberg, för där ska va värsta "julmarknaden" elr något.

Men nu ska jag ta av sminket och bla bla bla. Så sov gott!

Puuss på er.

KISSES&HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0