20:02 - söndagkväll

heejsan snuttisar. - haha, kände bara för att säga så.

Hur har er dag varit? Min har varit rättså hyfsatbra. Kändes bra att vara ute..trots att jag inte joggade hela rundan, så va dt ändå väldigt skönt. Haha jag och min familj satt och storgarva åt dt innan när vi käkade. Som jag skämdes(A) Men va faen - jag orkade ju inte? Är redigt trött..och klockan är inte ens mkt?! Fattar inte vad dt är med mig. Dålig sömn? Nää, dt dt tkr jag inte. Hur som helst, just nu sitter pappa, mathias & jon i soffan och glor på fotboll. Therese ligger inne i deras sovrum och sover..och lilla jag sitter här. (anledningen till att jag sitter här är för att, innan låg jag där inne med therese..men sen så somnade hon. Så hon började snarka, och alla vet att jag inte kan va i samma rum med en som snarkar. Så dt slutade med att jag drog med täcket till soffan, och nu hamnade jag här.) Japp, så kan dt va. Snart är dt ju jul, vad önskar ni er? Jag tror att jag mest vill ha smink, parfymer osv. Annars är dt inget spc..som kmr upp i mitt huvud just nu.

Finns dt mågot störigare än när släkten sitter och storskriker åt fotbollen på tv'n???
Nää, jag tror faktiskt inte dt. Dt är nog dt värsta som finns när man är trött. - Som jag är just nu. Då är allt jobbigt. Haha, desamma med er? Elr är jag den enda i världen..typ någonsin? Tror jag inte.
Aahh! Jag orkar verkligen inte med skola imorgon. Vill sova hela dagen istället..hade vatt nice. Guud! Va de skriker här nu, haha kmr få ett utbrott snart (A) Nää skämta bara. Men nu ska jag lägga mig hos therese. Hoppas att hon inte snarka. Hehe.

Puuss på er.

KISSES&HUGS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0