Kväll ! - diggar MUSIK.

http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=2
hello, my babes

Sitter på mitt rum och diggar musik ! Jag har inte solat så jävla mkt idag som jag tänkte, utan jag sprang bara in & ut genom dörren för att dricka. Har snackat lite med mamsen idag, väldigt trevligt - men dt  negativa med dt är att jag saknar henne ännu mer då. :-( men skitsamma. Tror att jag ska give syrran a call, (Y) om hon vill träffas imorgon äta lunch på stan elr något ?. Min hårfärg har ändrats totalt, nu har jag skit mkt slingor + att jag ee faktiskt blondare. Passar bra till min solbränna. (aaa)

Kuggfråga: ee paow & krillebooi tsm ? elr "leker" de bara. Vad tror du / ni ?

Nu ska jag krypa ner under täcket & kolla lite på film, kanske dricka lite cola
 
Alla får ha dt så bra! PUss, love yah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0