8 juli - onsdag


"Godmorgon" <--- jag hatar att säga dt ordet, men men vet inte annars vad jag ska säga. Har varit vaken rätts så länge, är inte helt utvilad som vanligt...men är ändå lite pigg. Just nu sitter jag och tittar på
  Wallander - skulden & äter frulle. Dt blev äggröra & bullar. Gott ! Tror att jag kanske ska sola lite idag, trots att jag ee rätts så brun. Men dt ee bara skönt, så har jag något att göra istället för bara sitta inne vid datan / tv'n. Nu ee dt bara 5 dagar kvar tills jag åker till göteborg, jag kmr nog skriva mkt om de nu när dt är så få dagar kvar. Ja, hur många dagar som dt är kvar och så.

Saknar bästis ! :-( även om dt var igår som vi träffades.

Nu ska jag kolla värdigt på filmen. Sen går jag ut och solar / om dt ee fint väder.

Alla får ha dt så bra! P
uss, love yah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0