16 juli - torsdag

cha,babes



Therese.

Jaha då har man varit här uppe nästan ee vecka "typ". Dt har varit helt okej ! Skönt att äntligen spendera TID med mamma, men saknar alla min kompis där nere i skåne. Dt var länge sedan man snacka med syrran faktiskt :-( dt blev ju aldrig att man träffade henne innan jag åkte upp till göteborg. Dt ee lite tradigt, för vi hade bestämt att vi skulle träffas - elr att vi MÅSTE träffas..men så blev dt att hon skulle jobba. Elr att hon skulle gå till körskolan med Jossan ( hennes kompis ) har faktiskt inte träffat henne nu på länge, som jag brukar göra. Känns som om hon aldrig har tid längre... + att hon ringer inte hit iheller, för att hon är nog rädd att mamma ska svara, efter allt med henne..så har nog inte therese lust att prata med mamma. Therese har skrivit allt om dt i sin blogg. - De som vil läsa. Jag påverkas också av detta, och dt känns inte bra för mig, egentligen ska jag inte behöva tänka på dt. Dt ee precis som om jag behöver välja mellan min syster & min mamma. Ska jag behöva dt ?

Kommentarer
Postat av: Tessi

Ebba, du behöver inte ens tänka tanken att välja mellan mig och Rosemarie ! Hon är din mamma och jag har ingenting att göra med henne mer.



Och just nu är det mycket som händer i mitt liv, jag e nära att ta körkort och jag jobbar för fullt. Börjar tidigt och kommer hem sent. jag har visst tid för dig och det sårar mig när du säger att jag inte har tid längre. För det har jag eftersom att du, mathias och pappa betyder allt för mig och jag älskar er över allt annat. Puss din syster <3

2009-07-16 @ 18:27:43
URL: http://tessigrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0