10 juli - fredag


Idag vaknade jag av att broren ( mathias ) spelade så jävla hög musik att man riktigt kunde känna basen på mitt rum. Men men dt var ändå dags för mig att vakna - för klockan var 12. Efter dt åt jag lite frulle, duscha, torka håret + platta dt. Just nu sitter jag och tittar på tv + lyssnar på musik, på högsta volym ! (aaa) Just nu lyssnar jag på kristinia Debarge -
http://www.youtube.com/watch?v=9U4krGvIOaU den låten är med i filmen : Remember the Titans. Den filmen är riktigt bra! Nu ska jag fortsätta packa lite, hänga upp tvätt och massa sånt - till imorgon. Så jag har allt klart, så kan jag åka direkt när mamma kmr och hämtar mig. :-) Nu ska jag gå och fixa dt.

Alla får ha dt så bra ! PUss, love yah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0