O-M-G?!

20:38 - 25 december


Hej på er allihopa!

Hur har er jul varit? Min har varit supermysig. Fått massa fina paketer som t.ex: Naomi Cambell-kit med 2st olika parfymer, doftljus, ridjacka, massa smink av mormor och min moster, plånbok, högtalare till min data, halsduk + vantar osv. Blev riktigt glad! Har ni funderat på vad ni ska göra på Nyårsafton? Då är jag allafal hos min mamma i Göteborg. Jag åker den 30 december och kommer hem den 9 januari. Så dt blir alltså 11 dagar, och dt räcker för tillfället. :)

Jag har en väldigt tragiskt nyhet att berätta. Vet ni vem Brittany Murphy är? hon har varit med i Smekmånaden, 8mile, gör rösten till Happy Feet, den lilla svarta boken osv. Hon är DÖD! Hon dog den 20 december, alltså 5 dagar sen på söndagen. Jag kunde inte fatta dt först när min syster berättade dt för mig - när vi satt och åt. Hon var ju skit söt och jätte känd.

Här är lite fakta om Brittany Murhpy.

 


Brittany Murphy

Född: 10 november (1977) Atlanta, Georgia, USA

Död:  20 december (2009) Los Angeles, Kalifornien, USA

Make: Simon Monjack  (2007 - 2009)

Har medverkat i filmerna:

1. Dead girl
2. Happy Feet
3. Love and other disasters
4. Sin city
5. 8mile
6. Smekmånaden
7. Clueless

och massa andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0