19:42 - söndagkväll.



Mobbad bild. Tack jag vet..men jag hade skit roligt på denna bilden.




Hejsan alla.


Sorry.. för en jäkligt dålig uppdatering. Har varit riktigt upptagen med läxor, vänner osv. Men nu tog jag mig tid för att skriva lite i min blogg. Under helgen har jag varit med VicciPicci, har kollat massa skräckfilmer och käkat massa godis. Haha, jag låg ju med min godispåse i mitt knä. - Sen blev jag så jäkla rädd att jag drog upp täket...och såklart följer allt mitt godis med. Så jag låg där med massa godis överallt i sängen. Vicci bara skratta.

blev lite pinsamt där. Sen idag (söndag) kom bästisen hit, för vi skulle träna Michelangelo. Gick väldigt bra. Stolt över oss. Hehe. klippte även hans man, jag va lite skeptisk i början. Men dt blev bra i slutsatsen :)
Har suttit nu i över 1 timme och skrattat åt  www.Felsms.com  <--- så jäkla kul! måste titta på den sidan. Ni kommer skratta jätte mkt, speciellt om ni har torr humor. Hahaha.
T.e.x dessa här. Se nedan. 


Lite öm

17.24
Till: Mamma
Sms: Lite öm i murran sen i går ;P
Svar: Vad har du gjort

Förklaring: Mamma fick mitt sms istället för min kille. Trodde jag skulle dö. Jag skäms fortfarande för det.


Va ?!?

18.38
Till: Chefen
Sms: När du kommer så ska du få en avsugning och komma i min mun. Sen ska du få knulla mig som den lilla hora jag är. Vill ha dig här nu
Svar: Va?!?

Förklaring: Min kille fick inte smset som det var tänkt utan min chef. Jag hade betalat 1 miljon för att få det där smset oskickat.


Kommentarer
Postat av: bästabecki.

gullig. <3

2010-01-01 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0