♥ What happens in Vegas ♥

Har precis gjort 30 situps, ee skit stolt över mig själv. Har gjort dt 2 ggr idag- och vet ni vad, dt börjar löna sig nu. Min mage börjar bli jätte fastare och fastare! Ligger och myser i soffan och tittar på What happens in Vegas..den ee riktigt bra, faktiskt. De som gillar romantiska komedier ska definitivt se denna. ( Y ) Och Cameron Diaz ee en jävligt bra skådespelerska, hon har ju vatt med i jätte många filmer som te.x: I hennes skor, Charlies änglar, Min bros flickvän, Snygg Sexig Singel, The holiday och massa andra såklart. Men har inte sett Ashton Kutcher i lika många, kmr bara ihåg att han har varit med i Smekmånaden...Där han spelade emot Brittany Murhpy. Tror att Cameron Diaz ee typ..35 / 36 år, och hon ee fortfarande lika snygg.
 
Ska strax gå och lägga mig, fast jag inte ee trött. Behöver ju ändå bra sömn, annars orkar jag inte morgondagen :-) då kmr jag bara vara lättretlig..och dt ee aldrig kul. Vill inte bli ovän med någon..Var meningen att jag skulle se Date Movie, men den var slutade ju tidigare, innan den 2 filmen jag såg hade slutat. Venne, om Mathias kmr hem ikväll elr imorgon - så jag vet inte om jag ska låsa elr låta dt vara öppet - vilket fall som helst har han säkert nyckel, tror att pappa har snackat med honom innan också.
Men nu får ni sova så gott ♥


Ebba.C.Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0