Lite mat ?

Igår tittade jag på Paris Hiltons My new BFF, och brittany vann. Men nu såg jag att dt var ett nytt avsnitt - och där stod att vänskapen inte höll mellan Paris & brittany, jag tyckte dt var synd. Men men, nu söker allafal hon en ny bästa vän, så får ta och kolla på de avsnitten.

Vädret ee skit kasst här :-( fast klockan bara ee 17:00. Vad har ni gjort idag ? Jag har suttit hemma & tråkat. Men kan faktiskt va skönt ibland, att bara ta dt lungt & inte tänka på någonting. Ska snart äta lite mat, ee ganska hungrig. Ska kanske ta ut hundarna på en runda, om inte mathias redan har gjort dt. Tror att jag ska va med nattis imorgon, men ee inte säker.

Sitter och tittar på Project Runway - och denna veckan ee dt inte Heidi Klum och de andra domarna..utan dt ee modellerna. + att alla som designar måste följa vad modelerna vill ha, och de vill ha bröllopskläningar för vissa av de ska gifta sig. Så dt blir lite jobbigt för de.


Men nu ska jag äta. Puss!

 jag ska typ äta sånt här, fast utan sån pesto ? elr vad dt heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0