Puss på er ♥

En liten "Godnatt puss" från mig, ( ska inte gå och lägga mig än ) men ska ta bort mitt smink - och krypa ner under täcket. Mkt skönt ! Tänker inte sova länge imorgon, för jag måste gå upp tidigt nästa dag, för då börjar skolan..Börjar ju den 26 augusti. Idag har jag fått mkt motion, jag har ju gått en runda med Fia imorse , ridit i nästan en timme + gick en liten natt-runda med henne för en stund sen, börjar ju bli en vana nu. Behöver verkligen nya kläder nu, speciellt tröjor , jeans , linne , skor och massa annat. Dt ee en evighet sen jag handlade sist ! Okej..nu ljuger jag, dt var ju inte länge sen. Dt var när jag var uppe hos mamma förra månaden. Men jag säger bara dt, för dt ee sant - jag behöver verkligen dt. Ska fråga pappa om vi kan åka in till Malmö någon dag.Kanske kan dra med Nattis & ta en fika elr något på stan.

Hade vatt mysigt, Mamma har inte ringt på länge nu..pallar inte ringa själv. Men men, vi pratar ju på msn, så dt ee ju lungt. + att Therese & Jon ee någonstans med Lotta & Labbe, så de kan ju inte komma hit just nu. Och Mathias ee ju i Norrland med Gessi, som jag har sagt tidigare. Jag vill verkligen ha en Chihuahua, jag vet att vissa tkr de ee skit fula, men dt bryr jag mig inte om ! Ni får tycka att de ee fula, men dt tkr inte jag + att min åsikt om dt - kmr aldrig ändras. Ni ser själv på Stina Lee , Kenza & Linda H - de har såna, så vrf skulle inte jag ? Men i och för sig, Kenza har ju en Papilon..men jaja dt ee nästan samma ras. Bebis ee jätte glad nu när inte Gessi ee här ( imed att Gessi ska antingen ligga på henne, elr tränga sig som fan ) Men, jag tror ändå att en del av Fia saknar henne. Jag kan inte glömma att jag nästan trillade av idag, pågrund av att Bailey slog en bakut. ( för er som inte vet vad dt innbär, så ee dt när hästarna slår ut bakbenen ) Svårt och förklara, men jag hoppas att ni förstår. Min syster & Jon skulle ju skaffa en Chihuahua som hette Dieasel, men ägaren gjorde något hemskt..dt var riktigt tråkigt allfal, så dt blev ingen hund. Dt hade ju inte funkat med Thelma & Dieasel i huset, så dt var meningen att de skulle sälja henne, men så blev dt ju inte.

Godnatt allihopa. Puss! ♥


Häst som slår bakut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0