Några bra lunchtips ?

Just nu står jag vid spisen och lagar...något :-S Vetefan, om detta kmr bli gott ? Igår efter ridningen åkte jag och Pappa in till en affär och handlade lite. Så hittade jag en liten fryst påse med mat i...och där stod att dt var pasta , lax , och räkor i - jag älskar ju räkor..men nu vet jag inte ifall dt kmr bli gott! För dt ser rättså kladdigt ut :-S Men man måste ju såklart smaka innan man kna säga att något ee äckligt..elr hur ?! Just nu stinker här räkor i hela huset..Smakade just en bit, dt var faktiskt inte så illa som jag trodde. Har kännt mig väldigt duktig när dt gäller maten jag har ätit, okej...kanske inte igår  när jag åt  Ben & Jerry men man måste ju faktiskt äta lite med kalorier i. Jaha, sista dagen på sommarlovet "/ lite tråkigt, men samtidigt kul.

Har allafal haft egtt riktigt bra sommarlov, har både fått spendera mkt tid med både mamma & bästavän, riktigt fina minnen med båda av de. Ska bli kul att träffa dt andra folket i skolan också..på ett sätt ee dt lite skrämmande och börja 8:anallt med betygen och massa annat. Men dt löser sig väl...Nu ska jag gå och fixa lite grejer som pappa bad mig om.

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0