Mysig kväll...

Har nyss varit ute med bebis, var riktigt skönt..helt stilla i luften, trots dt flåsade hon som fan ! Men jag tyckte dt var skönt :-D Nu har Mathias åkt till Norrland med Gessi, kmr sakna båda..för de kmr nog vara där rätt länge. Så dt blir bara Pappa, jag & fia hemma. Börjar faktiskt bli lite trött / trög i huvudet - trots att klockan bara ee halv 10. Så ska ta bort mitt smink så småning om. En sak som jag inte fattar med mig ee att jag ee helt borta när jag sover. Te.x som igår, dt var rättså sent, och mathias hade väckt mig för hade däckat i soffan..Ja, så han bara: Ebba, du får gå och lägga dig nu. Jag tittar bara yrvaket på honom och sen på Tv:n, sen trycker jag bort honom. Så säger han igen:

Mathias: Ebba! Gå nu!
Jag: ( yrvaken )  Sluta, låt mig va!
Mathias: Kom igen nu!
Jag: ( yrvaken ) Men lägg av!
Mathias: Jaja...men då får du ligga här.


Senare idag, när vi körde en runda för han skulle kolla en sak, så säger  han bara, kmr du ihåg att jag sa till dig inatt ? Jag bara nää..;O Han bara, nä med du var helt borta iallafal. Dt kom jag inte ihåg, imed att jag "sov" Men jag ee helt konstig när jag antingen sover elr ee yrvaken. Men tillslut så vakande jag, och kröp ner i sängen.
Nattis kan också va lite så, när hon inte ee vaken. Ibland, så kan hon sitta och snacka med mig, fast hon inte ee vaken. :-P dt ee lite konsitgt, men ja..alla ee ju inte normala.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0