Imorgon åker man till syster !

Idag vaknade jag av att nattis ringde, för hon behövde snacka lite. Fick reda på mkt skit som en person gjorde. Vad ska ni göra idag ? Jag ska packa lite för imorgon på kvällen åker jag till storasyster, ska sova där under natten. Mkt kul ! Var egentligen meningen att jag & mathias skulle åka idag, men han ska väl iväg på fest elr något idag igen. Jag somnade inte förrän halv 3 inatt, vet inte vrf var bara så jävla pigg. Vet inte hur många filmer jag hann att tittat på, innan  jag däckade :-P Idag tror jag att jag ska gå en runda med hundarna ( bebisarna ) för de vill nog komma ut lite, istället för bara ligga ute / inne. Hoppas att mathias kan köra mig imorgon istället - annars vet jag inte hur jag ska träffa Therese & Jon.

På tisdag ska förmodligen jag och nattis åka in till ystad ( om våra föräldrar släpper iväg oss ) och träffa lite folk. Om jag orkar + jag venne när jag åker hem från Therese. Snart börjar skolan, och jag längtar inte ett skit ! Jag vill bara åka till Bakken, sen vill jag åka hem igen och sluta skolan. Hur lat får man inte va ? Nu ska jag gå och fixa lite grejer, packa osv.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Imorgon kommer du älskade lillasyster. Ska bli så kul att träffa dig igen =)



Älskar dig ! Puss

2009-08-09 @ 18:13:32
URL: http://tessigrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0