Hoppa in i duschen..

Hej alla

Har precis kommit hem från ridningen, gick sådär..Bailey gjorde inte som jag ville i vissa lägen. Och då gick dt inte bra, men men..kom hem från natassja idag ( var meningen att jag skulle sova där en natt till ) men så blev dt inte, för jag skulle rida :-( om jag hade stannat, så hade vi säkert vatt uppe hela natten..Förmodligen.. Ska nog inte göra så mkt imorgon, sova länge kanske, fick inte göra dt idag för natassja skulle klippa sig halv 9 - fick gå upp halv 8 så hade en hel timme på oss..hann äta frukost innan vi åkte iväg..sen däckade man i bilen. Gick en runda med Misan ( deras kompis ) och tig en liten fika. Åt scons och drack apelsinjuice på Expresso House.
Nu ska jag allafal duscha och krypa ner under täcket, och mysa. Seriöst, ee helt trött nu efter ridningen ! Helt svag i hela kroppen.
Men alla får ha dt så bra ! Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0