2 augusti

En dag man aldrig kmr glömma !

Har precis kommit hem från nattis - har sovit hos henne från igår till idag. Hade askul ! Ni skulle varit där, vi tog fram en skit stor låda med massa smink - så satt vi och sminkade varandra jätte länge. Resultatet blev ganska snyggt. :-) Skulle leka fjortisar för en dag ! Haha, dt var riktigt kul, efter att vi hade "lekt" färdigt tvättade vi av allt smink och gick ner och satte oss i soffan med massa godis (a) klockan blev halv 1-1 när vi gick upp och la oss. Snackade en stund sen hur man hur nattis börjar andas riktigt tungt, och då vet man att hon sover. Vaknade av att sängen ryste och dt bumte jätte mkt, och dt var ju att nattis pappa fixade hennes fönster. Senare åkte vi ner till stranden - där vi möte nattis kusiner Ricky & Linus + deras föräldrar...nattis och jag bestämde oss för bada så vi sprang ner till vattnet.

FUCK ! Va kallt dt va! Har aldrig skrikit så jävla mkt i mitt liv, men vi stannade ändå en stund i vattnet. Har solat rätts så mkt idag, tror att jag har brännt mig ( som vanligt ) men kanske hade man tur ? Allafal nu ska jag duscha / äta något..
Alla får ha dt så bra ! love ya !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0