28/5 - 2010

Hej bloggen !

Just nu sitter jag inne på mitt rum och kollar på film. Och snackar med C samtidigt.
Är otroligt trött, vet faktiskt inte varför.. men man kan väl säga såhär att skolveckan har tat på en. Hehe.
Skönt att det äntligen är helg, på söndag ska vi ha hit massa släktingar för vi ska fira min bror.
Mysigt ! Sen på måndagen åker jag med 3 st från min klass till Ystad och ska göra något
men några tyska elever. Som sagt ska sova bara sova med Vicci nu - för det blev lite ändrat.
Hihi, så det var deffinitivt ett stort plus ! Ville bara säga det en gång till

för det är förklaringen till att jag inte kommer blogga på 4 dagar.
Så nu vet ni det. :) Jaha, vad ska ni göra i helgen ? Va med kompisar, stanna hemma ?
Har märkt en sak, att varje gång jag dricker sån "energy-drink" så blir jag helt cp ! Skulle sett mig
i skolan, jag gick runt och dansa, och klängde på killarna. Haha, nej skämta bara, men jag
och min bästis gick och dansa runt i korridoren, till jävligt bra musik på tv. (som var påslagen) Har nämligen en plastma-tv i vår korridor. Vi har det allra bäst i vår enhet, de bästa lärarna, de dyraste sakerna
osv osv. Okej, överdrev lite, men det jag försöker få fram är att jag tycker vi har det väldigt bra.

Kommer sakna alla så otroligt mycket när vi slutar 9:an. LOVAR kommer böla, hehe.

poooouws.

/ E.


Hittade en jättesööt "dataväska" inne på Ginatricot.com. Rosa, såklart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahaha, ebba du är så härlig :D kommer också sakna alla :( media äger ut alla andra och vi är bäst :D (L)

2010-05-28 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0