Skolavslutningskläder.

Hej alla söta bloggläsare !

Nu är jag äntligen hemma från skolan, skolan har varit så jäkla uttröttnande..
eller hur man ska säga. Det har börjat ta mkt från mina krafter, och det har en hel
del annat gjort också. Men det är inget som jag väljer att prata om i bloggen. 
 För det är om mitt privatliv. Skolan har varit helt okej.. lite trög kanske.. men annars okej.
Gjorde 2 st prov idag, det första kändes otroligt bra ! Men det andra.. nja inte lika bra. Kände mig otroligt stressad,
vet egentligen inte varför. Men men.. inte så mycket att göra åt det nu.
Asså jag fattar inte vad det är med mig, jag sitter och bölar åt Madagaskar 2 ? Bara för att lejonet
hittar sina föräldrar. Hahaha asså va f*n ?! Allafal, har suttit och tittat runt lite på vad jag ska
ha på mig när jag slutar 8:an. Jag har allafal tänkt mig en midjekjol och klackaskor. Mhh.. jag gillar det !

Kan visa bilder, men vad för topp vet jag inte.. ? Hmm.. Får fundera på det. Hehe. :)

Imorgon ska jag följa med bästis hem, och kolla på när hon rider. Och tro mig när jag säger
detta.. Hon är GRYM ! Hihi. Min bästis. ! Piff & Puff = Forever.


Kjolen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0