Super bra fredag !

19:23 - 27 mars - 2010


Hej på er, sweeties.

Har precis kommit hem från nattis. Hade j*vligt roligt igår ! Var ju som sagt på Jägers. Vi dansade i flera timmar, så då kan ni ju gissa hur mina fötter känns nu.  Svullna och gör ont som fan, så ska nog ta ett fotbad lite senare, fick hem ett brev från Bollerup innan idag.. och det är där jag ska praoa i 1 vecka.. lika bra att jag säger det nu.

V. 16 kommer inte jag kunna blogga alls. För då är jag som sagt på prao. Så nu vet ni det. :)
Dagen har varit ganska mysig, bästis och jag har legat och degat i sängen exakt hela dagen ..typ. Kollat massa film på min data + har käkat massa onyttigheter. Not good.. Ligger just nu i soffan och tittar på: Waterboy. Tror att den filmen är ganska bra, jag har för mig det allafal. Hihi. Men får ju titta och se.  

*Vad som händer imorgon*

Imorgon vet jag inte vad som händer, men jag nog ta och ringa Therese och fråga ifall hon & jon vill komma hit. + ska fråga henne ifall hon kan färga mitt hår också. Vill inte ha röd utväxt.. fattar inte varför jag får det ? Är ju inte ens rödhårg ? Så det är en fråga som jag måste fundera över. Haha.

Men nu ska jag äta, ni får ha det så bra !

- Puuss på alla mina söta bloggläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0