Usch & Blää!



Heej bloggisar !

Hur mår ni idag då ? Jag mår bajs.. allvarligtalat. Började kännas såhär redan i fredags. Eller nej, i torsdags. Har fått en redigt stor förkylning.. igen. *suck* Hatar att vara sjuk överhuvudtaget. Så j*vla jobbigt, allafal vaknade vid halv 1 idag. Haha..wopps! angel06Så vet inte ifall jag kommer komma på måndag.. men det får vi se då. Har snackat lite med pappa, och jag & vicci ska förmodligen åka in till malmö på fredag. Spendera massa pengar, känner att det behövs. Ska även höra med bästis ifall vi ska va någon helg, har inte varit på länge känner jag. Så det är dags nu, hihi.  Jaja, vicci har sovit här från igår - idag. Hade kul som vanligt, bara snackade osv. Dansa också ! blink Ahah. Så nu vet ni det, tänkte skriva ett inlägg till er igår, men jag orkade inte helt enkelt. Så det blev ett idag istället.

* Tänkte hoppa in i duschen, och göra lite behovsaker..så att man känner sig lite fräsch allafal. *

Ha det bra! KISSES TO YOU ALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0