Hyper just nu ...

20:06 - 31 mars - 2010


Dagens ord.
*Det finns inget värre, än att se sin bästavän sårad till max.*


Hej igen på er.

Tröttnar aldrig på att skriva här i bloggen. Tkr att det är riktigt kul !
Kom hem från natassja för några timmar sen, har haft 2 jätteroliga
dagar.. med massa skratt, onyttigheter osv. Inte bra ! Min "bantning" börjar idag, 
inget mer godis osv. Det är slut på det, måste börja äta massa frukt igen + 
gå långa rundor. Kommer få mkt bättre kondition då. 

Imorgon ska therese färga mitt hår, ÄNTLIGEN ! Kommer bli en mkt 
mörkare färg. Helt ivrig här, ahaha. 

VAR SKA NI FIRA ER PÅSK ? 

Jag ska fira min hemma tror jag, eller kanske hos någon kompis ? Vem vet. 
Får se .. ska även höra med pappa - ifall jag får beställa 
de kläderna som jag hittade i katalogen. Är verkligen sugen på att göra det. 
Vi får se, ifall jag ska försöka att övertala pappa. Hihi.
 

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss på alla mina söta bloggläsare.

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0