**Hemma nu**

21:39 - 19 mars - 2010

Hej på er sötnosar.

Kom hem för en stund sen, har ju varit och shoppat på Entre' med vicci. Va jätte kul, fick typ allt som jag behövde. Är skit glad över allt jag fick hem idag. Kan försöka att visa er senare, det blev en hel del saker allafal. :)

*Skolan har varit bra, saknar bara bästis som vanligt. Känner mig så vilsen utan henne.*
HUR HAR NI HAFT DET IDAG ? ska alldeles strax äta något.. trots att jag åt typ för 2 timmar sen..så blev jag lite hungrig nu. Hihi. "But that's me". Vet inte vad som händer imorgon, kanske vara med bästis ? Var så länge sedan, så det är dags nu..tkr jag. sitter just nu på toaletten och lyssnar på musik, haha.Va f*n ?! Tänker ni säkert, men det är så att jag ska strax ta bort mitt smink. Är sååå himla duktig med det idag, imed att jag alltid brukar glömma det.

~ Men nu ska jag äta, så ni får ha det så bra så länge!

pusss på er.

 <-- jättefin sminkning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0