Sommaren är på G.

Hej bloggen!

Hur mår ni idag? Jag mår helt okej, har varit ute och solat precis.
Ska gå ut snart igen, men ville blogga lite först. Annars glömmer jag det.
Vaknade vid 2 idag, riktigt härligt! Men är fortfarande lite trött, hihi. Imorgon ska jag banne mig shoppa..
behöver nya kläder + jag behöver ny bikini. Har bara 1, och så kan det inte vara. Vill minst ha 4st.
Måste ju ha till Tunisien resan, för det börjar närma sig nu. Bara: 3 månader kvar. Jippi!
Kom också på att jag fyller 15 om 5 månader. Wiie!

Känns verkligen bra att sommaren är på G nu, ska sola extremt mkt denna sommaren. Och ska se
till att jag får många bra minnen med mina kompisar. Behövs verkligen! Allafal, idag är det chilldag..
ta-hand-om-sig-själv-dag. Om jag ska shoppa imorgon, så vill jag handla klackaskor. Och lite linnen,shorts, tunnikor osv. Aaah, just nu vill jag ner till stranden. Men jag kommer igen stanns..p.g.a. varken pappa eller mathias är hemma. Allafal, nu har detta inlägget varit igång i 1 ½ timme. Så nu måste jag bli klar. Ska alldeles strax gå ut med hundarna på en liten runda. Vem vet, jag kanske blir ännu mer solbränd då?  Hihi.  Jag har solat lite mer nu, fast med solkräm denna gången. Det gjorde jag inte innan.. så nu mår min hud bra igen. Pappa, köpte solkräm + after sun kräm. Så nu kommer min hud dofta underbart. Tänkte på det, att sola narturligt är mycket bättre och fräschare än att ta massa BUS: Brun utan sol osv.

I like it, the naturally way !


--><-- skulle jag vilja ha just nu. Ögonbrynspenna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0