30 juni - 2010

Godmorgon bloggen.

Eller morgon och morgon.. vaknade faktiskt vid halv 12. Väldigt trött idag, p.g.a. att jag & min bror
och hans kompisar låg där från halv 11 - 6. Brände mig rejällt, även fast jag smorde in mig hela tiden. Sen efter stranden så åkte jag och mathias till Jacob och grillade med alla som var på stranden. Var jätte mysigt ! Satt bara och snackade och käka osv. Kom hem vid halv 1-1 typ. Var helt slö då, haha.

Idag åkte mathias till södertälje. Han ska vara där i 3-2 dagar. Kommer sakna han. :( är ju van vid att han är här hela tiden. Haha, vi har haft tjej/killsnack varje natt nu dessa dagarna. Mysigt ! Ska gå och käka frukost nu.

/ ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0