19 juni - 2010

Godmoorrn.

Vaknade ca. 12. Hade det jätte jätte roligt igår. Kom hem vid.. 3 typ.
 Dansade hela kvällen, med Vicky.
 Var skit kul ! Men ni kan ju förstå hur ont det gjorde i mina fötter sen, hehe. Visst, blev man uppbjuden
både av broren, och andra killar. Buggade lite också, haha. Med mathias, tobias, martin och någon annan, som jag inte jag kommer ihåg namnet på. Hahaha. Killarna flockade sig runt en. But you can't blame them  Hehe..
Idag skulle jag egentligen vara med nattis men, vi tar det imorgon istället. För då ska hennes föräldrar iväg.
Så jag tänkte ringa syster, och frågar ifall jag kan komma. För vi planerade lite igår, att jag skulle komma till henne.
Har precis ätit och lite så, så ska alldeles strax gå och göra mig i ordning. Sitter här i linne och trosor, och mitt täcke runt mig. Och detta kan jag ju inte ha på mig hela dagen.

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG ?

Ska titta på Top Model Kanada. Och kanske sova lite också, jag LOVAR när jag har suttit och skrivit detta inlägget
så har jag hållt på och somna. Så nu ska jag zuzza lite & sen ringa Therese.

/ Baby E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0