skolavslutning ! <3

hej alla sötnosar !


Nu har jag äntligen slutat 8:an ! Känns helt overkligt.. tänk när vi börjar skolan, så går vi i 9:onde klass.
Kan inte fatta det själv, har sagt till nattis, vicci, ida och amy.. att jag kommer böla som en 5 åring när vi går ut 9:an. Tänk att inte få träffa de personena som man vanligtvis träffar varje dag. Usch.. vill inte ens tänka på det !
Efter att vi hade suttit i gympasalen och lyssnat på när rektorn pratade och de i kören sjungit gick vi tbx till vårt klassrum - så skulle vi få våra betyg. Fick 3 VG och resten G. Känner att jag kan mkt bättre.. och det ska jag verkligen visa för mig själv och mina lärare. Det är ett löfte som jag måste hålla !

Sitter hos vicci nu, åkte med henne hem. Ska lägga upp lite bilder sen. Så ni får se hur jag såg ut idag.
Sen ska hon och jag gå ut och sola ute på stutsmattan, så vi blir lite bruna.

poooooouuws.

/ Baby E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0