Söööööndag.

Godmorgon bloggen !

Har varit vaken rättså länge. Vaknade vid 11.. ungefär. Skönt ! Idag är det "ta hand" om sig själv dag.
Måste raka benen och lite sånt, sen kommer jag känna mig så riktigt fräsch. Guud, va jag älskar den
känslan. Gör ni också det ? När man precis har duschat håret, och smort in sig med sån lotion.
Har hel rakade ben osv. Jag hatar att känna mig ofräsch. Hehe. Allafal, igår så var vi ju hos
pappas kompisar. Väldigt trevligt ! Hamnade framför tv'n, hihi. Kollade på Mr. Beans holiday, älskar den filmen !
Så j*vla rolig. Imorgon ska jag och pappa handla mina kläder + skor till skolavalutningen.. har fortfarande inte
gjort det. Så det är läge nu ! Börjar få lite ångest nu.. vet ni vad ?

Jag har funderat över en sak. Jag vill gå på gym. Jag vill "trimma" upp min kropp. Eller vad det heter.
Har velat det länge, men har inte riktigt tat tag i det. Men det ska jag banne mig
göra nu. Jag vill bli lite smalare. Som jag har nämt 1 miljontals ggr i bloggen.

Är själv hemma just nu, för mathia & pappa är borta i tyskland och handlar lite dricka
till mathias fest som han ska ha med sin kompis. Och jag ska vara med där ! Hihih, tuff jag är.  
Ska hjälpa till med lite saker, kanske tar en liten dans på dansgolvet. Vem vet, haha.

Skriver mer ikväll.. kanske. Nu ska jag komma in i duschen.

Pooouuws.

/ Baby E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0