Freeeeeedag. <3

Hej sötnosar.  

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Slutade vid halv 2, extremt skönt !
Skoldagen har varit piss, dåligt väder, varit jätte trött och massa andra saker. Men vi badade såklart
ändå.. var faktiskt väldigt varmt, imed att det var så kallt i luften så ryckte det massa ånga och
sånt från poolarna. Nice ! Hade jätte kul med Vicci, Amy och Ida. Skrattade osv.

I helgen ska jag shoppa mina skolavslutningskläder. Måste ha mina klackar och kjolen. Wiie längtar !
Ska även försöka att hitta någon ögonskugga eller något. :) F*n att vi måste gå en hel vecka till. AAAH !
Alla slutar f*n idag.. Buuu för skola. Eller vad säger ni ? Allafal, de som slutade idag - har ni haft en bra skolavslutning ? Fint väder och så ?

Orkar inte blogga mer..

skirver mer senare, ikväll.. kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0