Blää.. börjar man bli sjuk ?

Hej bloggen !

Ligger och tittar på Avatar - den filmen är riktigt bra !
Mår inte 100 % precis.. mår illa och har huvudvärk. Kan vara för att jag druckit för lite
eller ätit för lite. Vem vet ? Pappa tycker att jag ska stanna hemma..men jag vill åka till vicci. Och göra som vi
bestämt. Aaahh.. att jag alltid ska klydda till det. Längtar tills imorgon, men ändå inte. Blir lite så sad.. imed att 9:orna ska sluta på skolan. Nattis ! Vem ska vi nu sitta och spana på, när inte han finns kvar. F*n, hehe.

Har 'ändå packat väskan..ifall jag skulle må bättre ikväll. Man vet aldrig, med ebba andersson.
Haha. Snackade med natassja för en stund sen, fy vad jag saknar henne.
Måste vara på lovet, gumman ! Känner att jag har inget intressant att skriva om..
Tänkte snart beställa hem nya undisar (underkläder) från www.hm.com , de har alltid snygga bh:ar och trosor.

Har solat rättså mycket idag. Först då vi var på stranden med klassen. Bästis , jag och Rasmus passade på
att sola imed att det var så varmt. Det var nog 20 grader. Så jävla skönt ! Brände mig på axlarna och i feejan. 2 röda sträck på kinderna. Haha, redigt sexigt ! Om jag får säga det själv.

Nu ska jag dricka för 30 gången.. vill bli av mitt illamående ! Att må illa är det värsta jag vet. Bläää.

pooouuws.

/ Baby E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0