28 juni - 2010

Hej hej bloggen ! har ni haft en fin dag ?

Det har allafal jag. Jag har inte bloggat på några dagar, p.g.a. att jag inte orkat & att jag har varit upptagen. Igår så åkte jag och mathias till stranden, och där mötte vi upp Nattis, hennes syster Emelie och hennes pojkvän.
Låg där i 1 ½ timme ..ca. Och trots det så blev jag inte så himla brun ? De senaste dagarna så har jag legat ute, men jag har fortfarande ALLTID samma färg som jag hade när jag gick ut. Som jag har när jag kommer in. Allafal, efter stranden så åkte vi hem till henne och träffa lilla Nea.. sötnos. Sov där inatt.. Mysigt !

Vad kan man använda för produkt för att man ska bli brunare ? Sololja ?

" Imorgon ska jag till stranden med Mathias. Åker dit typ.. vid 10. Och ligger där i några timmar. "
Hans kompisar ska också med, så det kommer bli kul.  Måste arbeta på min bränna. Ska fråga mathias ifall vi kan handla något, att typ äta och dricka. Annars kommer jag döö ! Kommer dö av uttorkning, haha. Är sugen på att handla lite nya undisar = underkläder. Måste verkligen ha nya nu, de jag har är så.. blää. Känner ni också ibland så ?Att ni är trött å era gamla undisar - och vill ha nya. Eller det är kanske bara jag. Hihi..

/ Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0