Natassja här.

Hej bloggen !

Det är ebba. ( Haha, vem annars ? ) Just nu sitter jag i soffan med natassja.
 Hon ska sova här inatt. Vet egentligen hur hon hamnade här.. hon bara gjorde det. Haha. Men
trevligt ändå. Sitter och tittar på Grease.. den är bäst ! Hihi. Vi sitter här och skrattar åt hur de såg ut osv på den tiden. Har lyssnat på "dunk dunk" musik. Så j*vla roligt ! Vi har bestämt att vi ska dra till Marshmellow eller deep med några andra, typ nästa gång vi ses eller i framtiden. :) Så det ska bli kul !

Har varit på stranden hela dagen, nästan. Från 10-5. Så nu är man brun/röd. Nice ! Vicci, följde inte med.. för det blev lite strul. Så vi får ta det någon annan gång. - När vi båda har tid. Imorgon vid 2 ska jag & min bror till min kusin. Ska träffa massa släktingar och sånt. Så det blir mysigt.

VAD SKA NI HITTA PÅ IMORGON ?

Lämna gärna en kommentar i kommentarsfältet, ifall ni vill berätta. :) Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen. Bloggar mer imorgon.. när jag vaknat. Okej ?

puss på er.

/ Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0