Snart dags ! <3

Hej alla sötnosar !

Hur är det med er ? Allt är bra här.. anledningen till att jag inte har bloggar är p.g.a. att jag varit hos natassja nu i 2 dagar. Extremt mysigt ! Har sovit ytterst lite.. men är ändå ganska pigg. Hihi. Har precis duschat, Ä-N-T-L-I-G-E-N säger jag bara. Fy F*n.. jag har inte duschat på 2 dagar ! Blää.. har kännt mig såå himla ofräsch. + vi har badat varje dag och inte duschat efter. Så ni kan ju tänka er hur jag mådde efteråt. Hahah.

Idag är det 54 dagar kvar. Jag vill inte avslöja vart jag ska någonstans, men den som gissar rätt, får en länkning. Hur låter det ? Bra va. :) Japp, det tycker jag, hehe. Vettni, både jag & natassja har märkt att jag har börjat prata med mig själv. T.e.x om jag ställer en fråga, så svarar jag alltid själv på den ? Jag fattar inte.. varför egentligen. Natassja har också börjat prata med sig själv. Haha, inget positivt direkt.

Men nu ska jag kolla film. Haha, det blev ett sent inlägg idag, men bättre sent än aldrig.
Brukar jag säga. :) Hihi.

/ Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0