Drar till vicci.

Godmorgon  
*gäsp*

Jag känner mig otroligt trött just nu..gick upp kvart över 7? Fattar inte varför.
Jag fick panik, för jag trodde att klockan minst var 11-halv 12!
Och då måste jag vara färdig för då kommer pappa. Så jag for upp ur sängen, och svimmar nästan när jag tittar på klockan. BAJS! Men sen tog jag mitt täcke och mina kuddar och la mig i soffan. Och har faktiskt sovit några ggr
till nu. Men detta var mest ointressant fakta. Välj skälv ifall ni vill läsa de 3 första raderna. Idag är det faktiskt fint väder. Inte så mycket moln på himlen, vilket det har varit alla andra dagar. Så nu blir jag genast på bättre humör.

Nu vid lunch (12) kommer pappa hem med mina nya skor & min väska. Wiiie! Längtar så efter att ha de
på mina fötter. Jag kan helt ärligt säga att jag är beroende av skor. Jag riktigt älskar skor. Om jag är inne på en shoppingsida så kollar jag ALLTID ALLTID på skorna också. Hehe. Jag är exakt likadan som Kenza, när det gäller skor. Vi båda älskar älskar älskar skor. Hon har säkert 1000 olika skor. Och det kommer fan ta mig jag också skaffa när jag blir vuxen. Så den som flyttar ihop med mig, får stå ut med mina älskade skor. Hihi. Men nu ska jag fixa mig, innan jag drar till vicci. Ni kan räkna med ett nytt videoinlägg när jag är där. Stanna nog där länge ikväll. Får se.
Men ha det så bra nuuu! Puss.

/ Ebba.

Fina myströjor (se nedan)




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Brukar också få för mig att klockan är mycket mer än vad den är på morgonen:P

2010-07-27 @ 19:55:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0