1 vettig grej på hela dagen.


Hej igen, alla sötnosar.

Har suttit och fixat lite med bloggen. Och titta!! Jag har äntligen fått en klocka i hörnet.
Ska även försöka fixa min header, jag har gjort en ny.. men jag får inte in den i bloggen. Hehe.
Så det ska jag jobba på efter att jag skrivit klart detta inlägget. Sitter och planerar morgondagen med vicci.
Vi tänkte att vi skulle träffas, sen skulle vi gå och sola. Ä-N-T-L-I-G-E-N, säger jag bara. Haha!

Vad har ni hittat på idag? Jag har inte alls gjort något vettigt, jo hjälpt pappa med tvätten.
Men men.. allafal denna veckan kommer vara väldigt fullspäckad. Imorgon (tisdag) ska jag vara med vicci, + sola + hämta ut mitt packet på posten. Och på onsdag ska jag vara med nattis. Wow verkligen fullspäckat. *ironisk*

men nu ska jag duscha ! puuss

/Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0