23 juli - 2010.

Hej alla läsare !

Just nu sitter jag och tittar på Teen mom. Älskar det! Som ni redan vet.  Pratade också med nattis innan.
Hon hade ringt och ville prata. Vill göra någonting idag.. men vet inte vad! Kanske vara med någon kompis ? Eller inte. Haha. Jaa, det blir allafal inget fint väder idag..så det blir deffinitivt ingen strand.
Kanske drar och solar solarium istället ? Får se. En sak är allafal säker, jag måste bli riktigt brun..igen. Jag är typ blekfis nu. Och det gillas inte! Så tummen ner för det. :( Så jag ska sola rejält i Tunisien. Jag är inte riktigt säker på vad jag ska skriva - Har ni/du något förslag ? Skicka då en kommentar.

Är så hima sugen på att beställa hem kläder från www.hm.se - Det har ju kommit in massa nya "höstkläder" nu.
Jag gillar verkligen inte att hösten snart är här.. jag vill att sommaren ska fortsätta! Jag är inte redo för hösten än.
Buhu.. Men höstkläderna är faktiskt fina. Och de nya underkläderna som kommit in, är faktiskt snygga.
De är lite korsetter osv. Ska alldeles strax äta lunch. Är ganska hungrig. Ska också försöka att gå ut med hundarna.
Känner att jag gått upp lite i vikt, så det ska jag fixa till innan jag åker till tunisien. Wiie ! L-Ä-N-G-T-A-R ! Jag kan säga det 1 miljon ggr, detta kommer verkligen bli så jävla kul !



Söt korsett.
 
Korsett: 149 kr.
stringtrosa: 49:50 kr.



Kommentarer
Postat av: anonym.

guud va fin ! :D



fiin blogg.

2010-07-24 @ 15:19:15
Postat av: Anna johansson

fin blogg !



Titta gärna in på min.

2010-07-24 @ 15:19:52
Postat av: Johanna

ooh, jag har sån !



Skit snygg på ;)

2010-07-24 @ 15:20:26
Postat av: emma andersson

fin blogg !



Gud vad söt du är :)

2010-07-24 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0