livet, kärleken, vännerna.. = BÄST !



Heej bloggen !

Ligger just nu och pratar R - mysigt ! Idag kommer vicci till mig. Hihi, ska vara ensamma hemma..
Så nu j*vlar ska vi spela hög musik & dampa oss. *hehe* ( Som vi alltid gör ) Det gör gör i och för sig alltid med alla mina vänner. Men va f*n sån är jag, och det är därför mina vänner gillar mig.. för att jag inte är rädd för att vara löjlig eller göra bort mig. Jag kan ha kul. Hihi. :) Det är viktigt, för alla. Man ska inte vara rädd för att göra bort sig ibland.. man gör det ändå någon gång ! Och när man väl gör det, är det bara att flyta med. Eller, vad säger ni söta bloggläsare ? Jag tror det är så. Idag var det otroligt varmt.. 29 grader typ. *puuuuuuuuuuuuuuh* säger jag bara.

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG DÅ ?

På måndag ska jag leka med natassja (a) wiie, ska bli så skönt att få träffa henne igen.
Trots att det bara var ca. 4-5 dagar sedan vi träffades. Ibland är man beroende av sina vänner. Hehe. Jag kan säga att jag ibland är beroende av mina vänner.. bara för att jag har så j*vla roligt med de !

T.ex. Jag skrattar alltid enormt mycket med bästis ! 
Jag alltid sönder mig själv med vicci. Och såfort man är med natassja.. då röjer man alltid alla ställen. Haha.
' Japp så är det ! Nu ska jag fortsätta prata med R, och sedan fixa mig lite..innan vicci kommer. Ni ska bara se mig just nu.. mitt hår står åt alla håll ( ser ut som om jag träffats av blixten ) Och jag sitter i bh & trosor. Och det kan jag inte fortsätta med. Hihi. (a) Så ni får ha det så bra så länge. Bloggar kanske lite senare ikväll.. men det blir nog ett väldigt sent inlägg såfall.
Förmodligen innan jag och puttis ska sova.

Puss på er.

/ Ebba.

*17:46 -17 juli - 2010 *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0