Let me feel the fall.

Godmorgon bloggen!

Idag är jag vaken tidigt. Äntligen! Haha.
Blir inget med nattis idag iheller. P.g.a personliga skäl. Så vi ska ta det imorgon istället.
Hoppas jag allafal! Vet inte riktigt vad jag ska göra istället? Något förslag
Tror faktiskt att jag ska gå ut med hundarna på en lång runda.
 Otroligt länge sedan sist. Så det sla jag göra.

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG? Skicka gärna en kommentar.

Igår gjorde jag inte så himla myket, kände för att åka in och sola. Men det är tydligen inte bra
att sola dagen efter också. Så jag fick stå över. Kanske solar idag istället? Får se.  Har precis ätit frukost också, så nu ska jag gå ut och gå med bebisarna.

Kram.♥

/Ebba.

"bloggar mer senare.."


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 12:51:10
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 12:54:40
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0