Godmorgon ?


Heej bloggen !

Jag skäms.. jag sov till halv 2 idag.  Inte bra ! Måste verkligen ändra på mina sovtider.
För det här är bara löjligt enligt mig. Haha, kanske gå och lägga mig tidigt ? Nja.. får se. Allafal mina skor kommer på
tisdag. Wiiiiie ! + jag får en väska också ?! Vet inte varför, men om man beställer skor på www.nelly.com så får mn tydligen en väska (eller "väskpåse") som man kan ha skorna i. Jag bara: okej ! :D Längtar verkligen tills mina skor kommer. Ska bli så kul att gå om kring i dom. Jag lovar, när jag köpte mina första 2 heels - när jag var hemma, man såg INTE mig utan de. De satt alltid på mina fötter. Men vad kan jag säga: När man får sina första klackar, behandlar man de som om de var allt. Nästan överdrivet jag vet.. men så kände jag allafal. Hehe.

Idag vet jag inte vad som händer, får se vad dagen (dagen är ju snart slut) har att bjuda på. Nattis ska på valpkurs idag, så henne kan man inte vara med. Natassja är i höllviken, och Vicci är i höör. Så jag får väl va med någon annan som jag kan "tortyra" Jag är sååå busig ! Nej men, nu ska jag käka frukost. Ville bara visa att jag lever osv.

Och om jag inte bloggar mer ikväll (och det är jävligt liten chans, ) så får ni ha det så bra !

/ Ebba.


Kommentarer
Postat av: diana

fin blogg, kolla in min är du snäll o komentera(:

2010-07-25 @ 18:57:44
URL: http://duzziiies.blogg.se/
Postat av: Ellie m

Elliestaffs is back ;)

Det väntas frågestund (a) kramar ellie

fin blogg btw (A)

2010-07-26 @ 00:40:06
URL: http://elliestaffs.devote.se/
Postat av: claudia

godmorgon, sovit gott? :)

2010-07-26 @ 09:58:22
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0