53 dagar.

Hello bitches !

Hur mår ni ? Jag mår väldigt bra. Kom precis hem från Vicci, har sovit där inatt. Mysigt !
Kollade film & käka godis. Idag har vi solat, och snackat lite osv. Behövdes, imed att vi inte setts på 3 veckor. Buhuhu. Så nu är jag ännu brunare. Wiiie ! Haha, det första vicci sa till mig när vi träffades igår.. var:  * Fan, va brun du är * Jag bara.. hehe. (A) Allafal, imorgon ska jag förmodligen till stranden med vicci & min bror och hans kompisar. Mysigt ! Och ikväll ska jag kanske träffa natassja, eller stanna hemma. Juste måste få tag i min bikini. Som jag glömde hos henne. Vill inte sticka i bh + trosor..till stranden imorgon. För då kommer gubbarna titta. *skojar* Ska alldeles strax fixa middag till mig själv. Kött och potatis + någon sås får det bli. MUMS. :)

Nu ska jag gå och ringa natassja, för måste ha min bikniöverdel. Hihih.

puss på er.

/ Ebba.

Föressten.. glömde fråga er.

VAD TYCKER DU / NI OM KISSIES NYA LÅT.. "success" 


http://www.youtube.com/watch?v=YXKfoyYOpxY&feature=player_embedded#!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0