2 - inlägget.

 Tjingeling.



Läget ? Här är allt bra. Dagen har varit väldigt "chillig". Haha, om man säger så.
Har inte gjort så himla mycket.. har solat lite osv. Kändes bra, brände inte mig denna gången. Hihi. Gissa vart jag sitter JUST NU ..? På min brors rum, såklart. Haha, här jag jag suttit i 2 dagar nu. *Blink* Hans säng är sååå skön ! Vet inte varför jag tycker det, vi har ju exakt likadana. Det är väl bara fantasi. Har suttit och "pumpat" musik i 3 timmar nu. Hehe. Det finns inget mer avslappnande än att sitta och lyssna på musik på högsta volym.

Blir alltid lugn av det. :) Är det samma med er ? De låtarna som är riktiga "sommarlåtar" är:

* Kelly rowland ft. David guetta - commander *

* Frauenartz - disco pogo*

* Tom pulse - cuando *

* Shakira - waka waka *

* B.O.B - airplanes *

* R.I.O - after the love *

De kommer nog spelas otroligt mycket i sommar. Den Tom pulse - cuando kommer nog spelas speciellt i Tunisien. För båda jag & bästis älskar den låten. Så den kommer nog bli ett "Tunisien-minne". Guud, vad jag längtar nu.
Längtar till de varma kvällarna som vi kommer sitta ute på balkongen eller ute på uteserveringen. UUUH... får rysningar. Ska skaffa en stor resväska. Måste få plats med mycket grejer. Hoppas att de har samma uttag där som här. För jag kommer INTE leva utan min plattång. Jag kommer döö annars. Nej, det kommer jag inte.. men den har verkligen räddat mig i vissa situationer. Bara för det.. ska jag gå och platta mitt hår nu. Hihih.



/ Ebba.

* 21:01 - 1 juli - 2010 *


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack själv :)

2010-07-01 @ 21:28:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Gabby

Sv: Tack, du med! ;D

2010-07-01 @ 21:33:34
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0