T O R S D A G

21:43 - 21 januari - 2010


Sitter här just nu i min säng och kan inte sova. Har vridit mig på dt ena hållet till det andra..men lyckas ändå inte somna. Men ska allafal försöka att göra det lite senare såfort jag har skrivit detta inlägg. Ja.. vad kan man säga om min dag? Den har varit lite sådär. Väldigt trög om man säger så, äum.. den slutade allafal med att jag följde med bästis hem - sen stack vi ner till stallet. För hon skulle rida lilla underbara Allison. Eller lilla och lilla, tror hon är 1,70 i mankhöjd. Det är stort kan jag säga, ni ska bara se hur knäppt det ser ut ifall jag står brevid henne. Sikken längdskillnad. Kan man säga så?! Som jag kanske har nämt innan i något inlägg..? så fyller ju bästis år den 25 januari, som är nu på måndag. 4 dagar kvar.. och jag tror jag vet vad jag ska köpa till henne. Haha! Det har typ blivit en tradition att vi ger varandra present varje födelsedag, som vi har. Så snälla är vi mot varandra  AVIS? Haha, nej skämta bara.
Men jag ska inte berätta vad jag ska köpa till henne, för att vem vet..hon kanske sitter och läser min blogg just nu. Allafal, mina ögon börjar "dega" ihop sig nu (och det menas att jag börjar bli trött) Så it's time för the bed. Ni får ha det så bra!


                                                                    xoxo från ebba andersson..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, klart jag sitter & läser din blogg (a) <3 löve yah :-D §§§

2010-01-22 @ 07:26:48
URL: http://naataalieejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0