♥ godnatt

22:49 - 3 januari - 2010


Hej allihopa.

Tänkte bara skriva ett sista inlägg för ikväll, jag ska inte gå och lägga mig än..men som sagt detta är det sista inlägget jag skriver för ikväll. Just nu tittar jag på "Åter till Cold Mountain", den är verkligen jätte bra. De som har huvudrollerna i denna filmen heter Jude Law, Nicole Kidman och Renee' Zellweger. Om ni gillar typ..gammeldags - filmer osv, så rekommenderar jag denna.

Haha, tycker ni inte att det är störigt när ens förälder/föräldrar snackar riktigt högt i sin mobil eller telefon. De säger alltid att man ska dämpa sig ifall man snackar i sin mobil. Men när de är de som snackar så gör de precis samma sak. Så de är inte så jäkla oskyldiga själv, haha ;) Men nu ska jag fortsätta att titta på filmen..och förmodligen sova som småning om. Om det går..haha.


xoxo

/E


   <-- Sån här ska min vovve ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0