Buhu... :(

21:01 - 8 januari - 2010

'
Heej bloggen'.

Då är det sista natten jag är här hos mamma. Lite sad.. men hoppas att jag klarar det utan massa tårar, som alltid kmr i sista stunden - när vi säger "hejdå". Okej, ni tycker säkert att jag är skit mesig..och att man inte ska böla osv? Men ärligtalat så är det inte så himla lätt, ifall man bara träffar ens mamma på skoloven. Men men ni får tycka vad ni vill. :) Allafal, sitter och tittar på Let's dance - såg precis att det var Elin Kling som dansade..och hon fick bara 11 poäng. Det var faktiskt lite lågt. Jag tyckte att hon var ganska duktig..bara att hon var lite stel på vissa ställen. Vad tyckte ni?

Jag ska ju som sagt hem imorgon..men jag behöver inte åka i 4 timmar. För min familj är i Halmstad - för min kusin fyller 30 år. Så alltså behöver jag bara sitta i bilen i 1 1/2 timme. Och det är bra ju! Jag ska testa mina nya lösogonfransar som jag köpte på Kicks för bara 70:- och det är jävligt billigt, för de var skit snygga. Japp, så har jag ju också köpt present till kusinen..lite spa grejor. Hoppas att hon blir glad..det var väldigt fina saker för så billigt. ( Kostade 50:- ) Men nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig lite ofräsch fastän jag duschade igår. Haha, typiskt mig.

xoxo från ebba andersson..


/E


 Visste inte vilken bild jag skulle ta, så tog en gammal bild på mig & natassja.

Kommentarer
Postat av: helenelisabeth.

hej!

jag har börjat skriva lite tips, bland annat smink, hälsa, hur man blir sommarsmal osv..

kika gärna in!

kram helenelisabeth.

2010-01-09 @ 17:56:19
URL: http://helenelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0